dagarna med rasmus och joel

vi tittar ut över ground zero.










det verkar som att dom fortfarande inte har bestämt vad som ska byggas här. för att citera en av mina hjältar penn jillette "Just rebuild the towers, make them even higher this time. Wouldn't that be the biggest fuck you to the terrorists?". jag håller med.



rasmus backar inte för ansträngande positioner när det gäller att ta bra bilder.





.

någonstans i brooklyn.



prospect park, brooklyn.



prospect heights/park slope, brooklyn.





new york är kontrasternas stad. halvslummiga backyards och så helt plötsligt en droska hämtad ur själva Askungen.











en snubbe som sjöng gamla Princelåtar på högsta volym. notera pojken som sitter och sover i stolen brevid.



bilder från haket fat cat. jazzklubb/biljardhall/pingishall/spelhall på samma gång.













Beldina och hennes kompis Vera. båda från stockholm.



min trappuppgång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser härligt ut Aron, jag får lust att resa dit! Men idag är det dags för min kombinerade filmverkstad/semester på Kreta. Det regnar idag i Götet så det känns rätt bra att komma ner till solen. Kanske kan jag hitta någon uppkoppling på nätet i det lilla samhället Lendas. Jag har skaffat mig en MSN adress. Tror att du är inbjuden.

Kramar/Mamma

2008-06-19 @ 12:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0